donaucruise.reismee.nl

fotoboek

Zoals beloofd, plaatsen we ons fotoboek nu ook in het blog, zodat jullie het kunnen bekijken.Voor degenen die erbij waren misschien een leuke herinnering en voor de anderen leuk om te zien dat je ook vanaf een rivier veel mooie dingen kunt zien.

We houden jullie op de hoogte van eventuele nieuwe plannen.

Het fotoboek laadt langzaam, dus even geduld voor je kunt bladeren.

En willen jullie S.V.P. NIET KLIKKEN op verwijder online versiewant dan kan niemand meer kijken (je verwijderd dan het hele fotoboek).

As promised our photobook can be watched online. We will keep you informed about possible new plans.

Keep in mind that the book is slow in loading.

AND DO NOT CLICK ON verwijder online versieto stop, because that causes the removal of the photobook.

Marjoleine

Weer een prachtig boek Alie.

Wenen: leuk ben ik een aantal keren geweest – herkenbare plekken

Mooi om de variëteit van de wal te zien: soms krijtrotsen, dan weer steden en glooiende weiden met koeien.

Ha Hundertwasser maakt van alle gebouwen iets fantastisch!

Marie Therese

Wat een mooi fotoboek hebben jullie gemaakt. Heeft heel wat tijd gekost denk ik, voor je zo iets in elkaar hebt gestoken.

De moeite waard.

Een cruise maken over de Europese rivieren is niets mis mee. En een voordeel is dat je niet zeeziek wordt.

Ali gaat het goed met je gezondheid?

Het allerbeste met jullie.

Groet Marie Therese

Maurice en Ria

We hebben enorm genoten van dit mooie fotoboek, veel groeten,

Bernie Rivait

Wonderful memory book-you are both to be commended for all your work-brought back many memories
of the beauty of the European river landscape! Thanks for sharing!